ריהוט משרדי ארגומטרי

ריהוט משרדי ארגונומי

ריהוט משרדי ארגומטרי

כולנו מכירים את התחושה של ישיבה ממושכת מול המחשב במשרד, ידינו על השולחן, אצבעות על מקלדת והעיניים נשואות למסך. רובנו גם מכירים את הצוואר התפוס, הגב הכואב והידיים הדואבות הקשורות קשר ישיר לעבודה של שעות מול המחשב. כאן נכנסת הארגומטריה לתמונה.

 

ארגומטריה היא מדע החפצים והשימוש בהם, ליתר דיוק השימוש הנכון בחפצים והתאמתם אל גוף וצורכי האדם. ריהוט משרדי ארגומטרי מעוצב כך שיתאים באופן מושלם לעבודה ממושכת ובטוחה נטולת תופעות לוואי. ארגומטריה באה לענות על הצורך של החיים המשרדיים המודרניים בישיבה ממושכת, שאינה טבעית לגוף האדם ובעבודה מול המחשב. ארגומטריה מטפלת לא רק בתחום של ריהוט משרדי אלא מסתעפת כמעט לכול פריט ופריט.

 

כיום ניתן למצוא ריהוט משרדי ארגומטרי בכול פינה, נושא הבטיחות והגהות במקום העבודה תפס תאוצה רבה בשנים אחרונות ויחד איתו התרבו רהיטים ארגומטרים. ריהוט משרדי ארגומטרי שונה בעיצובו מריהוט משרדי רגיל בכך שהוא לוקח בחשבון קודם כל את נוחות ובטיחות העובדים. כסאות שניתנים להתאמה של גובה, כיוון המשענת וידיות הידיים הם דוגמא לנגיעה ארגומטרית בריהוט משרדי. ריהוט משרדי שעוצב בכוונה תחילה כולו על פי כללי הארגומטריה יאפשר לעבוד שרות רבות ללא תחושת אי נוחות או כאב.

 

עמדות עבודה ארגומטריות לוקחות בחשבון הכול החל מפוזיציית הנחת הידיים על השולחן בעת הקלדה ועד לסיבוב הראש מן המחשב אל המדף. עבודה מול מחשב היא בין הגורמים הראשיים לכאבי צוואר ופרקי כף היד כמו גם כאבי גב. מחקרים הראו כי ריהוט משרדי ארגומטרי מפחית בצורה משמעותית תופעות לוואי אלו. כפועל יוצא, כך גם העדרויות וחופשות מחלה עקב צוואר וגב תפוס יורדות במשרד בו נעשה שימוש בריהוט משרדי ארגומטרי.

 

ריהוט משרדי ארגומטרי מטבעו יקר יותר מאשר ריהוט משרדי רגיל שכן מידת ההשקעה בעיצוב ובחומרים גדולה יותר. ריהוט מסוג זה מורכב מחומרים איכותיים וכמובן מעוצב על יד מומחי עיצוב ארגומטרי. השקעה בריהוט ארגומטרי אמנם גדולה יותר מאשר בריהוט משרדי רגיל אך היא בהחלט משתלמת הן בשביעות רצון העובדים והן בתפוקתם.

 

 

תכנים נוספים:

ריהוט משרדי מודרני

ריהוט משרדי מודרני

מאז תחילת המהפכה התעשייתית, ריהוט משרדי הפך לחלק בלתי נפרד מהמציאות היומיומית. החל משולחנות עבור פקידים ועד לעמדות קבלה וחדרי ישיבות. רובנו עושים שימוש בריהוט

טבעת אירוסין

מחירים ועלויות של טבעת אירוסין

איפה כדאי לקנות טבעות אירוסין? אז יש כל מיני אפשרויות, כאשר הפערים בין המקומות יכול להיות מאוד גדול, במיוחד כשמדובר על טבעות יהלומים. טבעות אירוסין