מחירים ועלויות של טבעת אירוסין

טבעת אירוסין

מחירים ועלויות של טבעת אירוסין

איפה כדאי לקנות טבעות אירוסין? אז יש כל מיני אפשרויות, כאשר הפערים בין המקומות יכול להיות מאוד גדול, במיוחד כשמדובר על טבעות יהלומים. טבעות אירוסין עוברות ידיים רבות עד שהן מגיעות לחנות תכשיטים ועל כן ניתן לרכוש אותן אצל אחד הגורמים בשרשרת להלן: יצרן תכשיטי יהלומים מוכר את סחורתו לסוחר תכשיטי יהלומים, שהוא מוכר לסוכן שטח ליהלומים והוא משווק אותן לרשתות של חנויות תכשיטים או חנויות תכשיטים.

 

ככל שנקנה אצל הבן אדם שהכי קרוב למקור, כך מחיר הטבעת תהיה זולה יותר.  איפה ניתן למצוא יצרני יהלומים ויצרני טבעות אירוסין? כולם בדרך כלל יושבים בבורסה ליהלומים ברמת גן. ישנם מספר אינדיקטורים לבדוק האם האדם מולך הינו יצרן תכשיטי יהלומים: או שהוא חבר בארגון התכשיטים הישראלי או/ו חבר  בארגון היהלומים הישראלי. אם הוא גם יצואן, הוא יהיה חבר בארגון היצואנים הישראלי. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מחיר הטבעת, יש לשים לב לאיכות האבן. אבן במשקל קטן לאו דווקא חייבת  להיות זולה, אלא יקרה יותר בגלל איכויותיה.

בכמה כסף נקנה טבעות אירוסין?

 

אז האופציות הן רבות ובחירת התקציב זהו עניין אינדיבידואלי מאדם לאדם. אז קודם כל נאמר כי טבעות אירוסין לא חייבת להיות משובצת ביהלום, למרות שכולם קונים אותה בגלל המסורת. אם בסוף הוחלט לרכוש טבעת יהלום, יש לקבוע תקציב מראש ולצמצם אפשרויות על מנת להגיע להחלטה. שוויין של טבעות אירוסין החל מ-700 שקלים.

 

איך ניתן בכל זאת לקבוע תקציב מראש?  ניתן לומר כי טבעות אירוסין צריכות לעלות בין 30% לבין פי 2 לגובה המשכורת החודשית. כמובן שזה לא נכון לכל המקרים, או בחורה שלא מתכוונת ללכת עם הטבעת או בחורה שהכריזה שהיא מעוניינת בטבעת יקרה עם 2 קראט. ככלל, כדאי לעשות סקר שוק קצר ולהיעזר באינטרנט, להשוות מחירים, להסתכל על איכויות האבנים ולהשוותן בין ספק לספק.

 

ככל שהיהלומים יהיו גדולים יותר, הם יהיו נדירים יותר ומחירם יעלה בהתאם. יהלום קראט וחצי יהיה יקר יותר מיהלום קראט אחד שיהיה יקר יותר מיהלום חצי קראט. טיפ חשוב שיוזיל את קניית הטבעת הוא לבחור יהלום שהוא קצת מתחת לערכים העגולים, כלומר במקום יהלום 0.5 קראט לבחור יהלום 0.45 קראט ואז נהנה מאותו גודל של יהלום, אך במחיר זול יותר.

 

תכנים נוספים:

ריהוט משרדי ארגונומי

ריהוט משרדי ארגומטרי

כולנו מכירים את התחושה של ישיבה ממושכת מול המחשב במשרד, ידינו על השולחן, אצבעות על מקלדת והעיניים נשואות למסך. רובנו גם מכירים את הצוואר התפוס,

ריהוט משרדי מודרני

ריהוט משרדי מודרני

מאז תחילת המהפכה התעשייתית, ריהוט משרדי הפך לחלק בלתי נפרד מהמציאות היומיומית. החל משולחנות עבור פקידים ועד לעמדות קבלה וחדרי ישיבות. רובנו עושים שימוש בריהוט