כאבי גב תחתון – טיפול באמצעות דיקור סיני וצמחי מרפא

דיקור סיני

כאבי גב תחתון – טיפול באמצעות דיקור סיני וצמחי מרפא

התופעה של כאבי גב תחתון בשנים האחרונות הפכה להיות מאוד נפוצה ואנשים סוחבים את אותם כאבים לעיתים במשך שנים רבות. רבים לא יודעים זאת אך כאבי גב תחתון יכולים להיפתר או לפחות ניתן להקל על התסמינים באמצעות דיקור סיני או צמחי מרפא.

כאבי גב תחתון

כאבי גב יכולים להופיע בגלל סיבות שונות בין אם מדובר בכאב שנוצר בעקבות טראומה שהגוף עבר כמו תאונת דרכים, פריצת דיסק, עודף משקל אשר יוצר לחץ על הגב וגורם לכאבים, מתיחה או כיווץ של שרירים, מחלות כמו אוסטיאופורוזיס, גורמים נפשיים כמו מתח ולחץ ועוד. כאשר מופיעים כאבי גב תחתון חשוב מאוד לבצע את כל הבדיקות הרפואיות האפשרויות על מנת שיהיה ניתן לקבוע באופן וודאי את הגורם לכאבים. הטיפול הקונבנציונלי שניתן כאשר מופיעים כאבי גב תחתון הוא מגוון אך לרוב מתמקד במתן משככי כאבים על מנת להקל על הסבל היום יומי של המטופל. ישנן תרופות שונות בהם עושים שימוש כיום על מנת להקל על כאבי גב תחתון אשר בהחלט יכולים לסייע בהקלה על הכאב אך יכולים לגרום נזק לשאר הגוף.

כאבי גב תחתון – דיקור סיני

על מנת שלא לפגוע בשאר חלקי הגוף כאשר מנסים לתת טיפול למי שמתלונן על כאבי גב תחתון כיום נהוג לפנות לרפואה אלטרנטיבית בכלל  ולטיפול של דיקור סיני בפרט. במצב הקריטי בו המטופל סובל כאבי גב תחתון עזים, דיקור סיני ייעשה תוך שימוש בנקודות מרכזיות הנמצאות במיקום מרוחק יחסית ממוקד הכאבים. במשך הזמן כאשר דיקור סיני יגרום להקלה על הכאבים, הנקודות בהם יתבצע הדיקור יהיו קרובות יותר למוקד הכאבים.

כאבי גב תחתון – צמחי מרפא

כאשר מופיעים כאבי גב תחתון הדבר לרוב נובע מפגיעה כזו או אחרת אשר מובילה לכיווץ של השרירים באזור כולו. צמחי מרפא כמו צמחים ספסמוליטים יכולים לסייע ולאפשר רפיון של השרירים כך שרמת הכאבים תפחת. במידה ומדובר במטופל אשר סובל כאבי גב תחתון עזים, המטפל ימליץ לעשות שימוש באותם צמחי מרפא כל שעה על מנת לאפשר הפחתה של הכאבים באופן רציף.

תכנים נוספים:

ריהוט משרדי ארגונומי

ריהוט משרדי ארגומטרי

כולנו מכירים את התחושה של ישיבה ממושכת מול המחשב במשרד, ידינו על השולחן, אצבעות על מקלדת והעיניים נשואות למסך. רובנו גם מכירים את הצוואר התפוס,

ריהוט משרדי מודרני

ריהוט משרדי מודרני

מאז תחילת המהפכה התעשייתית, ריהוט משרדי הפך לחלק בלתי נפרד מהמציאות היומיומית. החל משולחנות עבור פקידים ועד לעמדות קבלה וחדרי ישיבות. רובנו עושים שימוש בריהוט