ריהוט משרדי מודרני

ריהוט משרדי מודרני

ריהוט משרדי מודרני

מאז תחילת המהפכה התעשייתית, ריהוט משרדי הפך לחלק בלתי נפרד מהמציאות היומיומית. החל משולחנות עבור פקידים ועד לעמדות קבלה וחדרי ישיבות. רובנו עושים שימוש בריהוט משרדי מבלי לשים לב אליו יותר מידי. אך ריהוט משרדי עבר שינויים רבים מאז תחילת הדרך וכיום בהחלט ניתן לראות מגמות של ריהוט משרדי מודרני.

 

כשנאמר ריהוט משרדי מודרני אנו חושבים מיד על ריהוט מתוחכם, עתידני משהו בצבעים מטאליים. אמנם יתכן וזהו העתיד אך ציוד משרדי מודרני מקיף אותנו מכול עבר כבר היום. לדוגמא ניתן לקחת את הכיסאות המשרדיים. בעוד בעבר רובו של הריהוט יוצר מעץ הרי היום ניתן לראות חומרים רבים בשימוש. כסאות משרדיים בעבר היו לא יותר מאשר כסא עץ גדול או בינוני וגבוה במקצת. כיום כסאות משרדיים עשויים בעיקר פלאסטיק, ספוג ומתכת. ואל לנו לשכוח את מנגנון הגלגול והסיבוב של הכסא, המצאה חדשה יחסית.

 

השימוש בחומרים כגון מתכת, זכוכית ופלסטיק בהרכבה של ריהוט משרדי שינו רבות את אופיו והגדילו בצורה משמעותית את האופציות העיצוביות והשימושיות שלו. כיום אנו רואים מגנה של שימוש בספוג בכיסאות, עור או בד נושם על מנת להקנות מידה של נוחות גם ליושבים שעות ארוכות. שולחנות אמנם עדיין נעשים ברובם מעץ אך נדיר למצוא ריהוט משרדי מעץ מלא. ריהוט משרדי מעץ מלא יקר יותר ולמרות שיתכן ויחזיק מעמד שנים רבות יותר רוב המשרדים לא כוללים ריהוט מסוג זה.

 

ריהוט משרדי מודרני כולל גם ארוניות רב שימושיות, שידות שונות בעלות מנגנון סיבוב למשל, וכמובן עמדות מחשב. עמדות מחשב הן ריהוט משרדי חדש מאוד יחסית. עד לאמצע שנות השמונים מחשבים לא היות נגישים לכול אחד בכול משרד. כיום, אנו לא מצליחים לחשוב על ריהוט משרדי מבלי לקחת בחשבון עמדת מחשב. שינוי נוסף שהתרחש בשנים האחרונות הוא המעבר ממשבים נייחים מחשבים ניידים שגם הוא תרם רבות לשינוי בעיצוב של ריהוט משרדי. מכיוון שמחשבים ניידים זקוקים לפחות מקום הרי גם שולחנו של עוד יכול להיות קטן יותר. במשרדים רבים מתמקדים בשימוש רק במחשב ללא נייר כלל לכן גם אין צורך בארוניות לקלסרים או תיקיות.

תכנים נוספים:

ריהוט משרדי ארגונומי

ריהוט משרדי ארגומטרי

כולנו מכירים את התחושה של ישיבה ממושכת מול המחשב במשרד, ידינו על השולחן, אצבעות על מקלדת והעיניים נשואות למסך. רובנו גם מכירים את הצוואר התפוס,

טבעת אירוסין

מחירים ועלויות של טבעת אירוסין

איפה כדאי לקנות טבעות אירוסין? אז יש כל מיני אפשרויות, כאשר הפערים בין המקומות יכול להיות מאוד גדול, במיוחד כשמדובר על טבעות יהלומים. טבעות אירוסין